Sportmarketing tijdens Avond van Oranje
Van steengrillen met Maradonna tot alle grote rondes winnen in 1 jaar
Als je de commercieel directeur van de grootste wielerploeg ter wereld en de meest succesvolle sportmarketeer van de afgelopen 30 jaar aan tafel zet, ben je gegarandeerd van mooie anekdotes en tips. Sander Kruis, voormalig speler van RBC en Bob van Oosterhout, ondernemer in sport en oprichter van Trible Double, namen de aanwezigen mee in commerciële successen en mooie sportverhalen. Sander vertelde over het realiseren van dromen, de wens om ooit nog de Champions League te winnen en hoe team Visma- lease a bike het is gelukt om de 3 grote wielerrondes (Tour de France, la Vuelta en Giro d'Italia) in 1 jaar te winnen.
Bob had mooie anekdotes over het verblijf op een eiland met Richard Branson, zijn liefde voor Amerikaanse sport en hoe hij heeft gesteengrild met Diego Armanda Maradonna. Bob vertelde daarnaast dat hij vindt dat je altijd alles tot in detail door moet voeren en onthulde dat hij de man was achter de Bavaria-jurkjes tijdens het WK van 2010.
Een mooie Avond van Oranje weer dus, die vakkundig werd gepresenteerd door Eric Konings. Speciale dank ook aan Boden Events voor het licht en geluid en de Catacombe en het Atik Stadion voor de gastvrijheid. De foto's werden gemaakt door Yoshua Priele van Your Succes Story, de aftermovie door Dafke Design.
Namens Clown Sis mocht Sander Kruis een mooie bijdrage ontvangen vanuit RBC maatschappelijk.
link naar de aftermovie