nummer 199!
Welkom bij het RBC Netwerk: KMPN | Branding Agency!
Op een grauwe herfstavond in 1990 zette een 4-jarig jongetje uit Roosendaal voor het eerst stappen op het grasveld van RBC Roosendaal. Als wedstrijdmascotte mocht hij het veld betreden aan de hand van Hans Kraaij Jr. RBC speelde een thuiswedstrijd in de eerste divisie tegen Stormvogels Telstar, Hans was de aanvoerder van Telstar en ik scoorde één van mijn mooiste penalty’s ooit in de pauze van de wedstrijd. Een moment dat het voetbalminnend jongetje in mij nog steeds koestert.
Afgelopen week was het op een zonnige nazomermiddag diezelfde jongen uit Roosendaal die het grasveld van RBC mocht betreden. Ditmaal hand in hand met Hans van der Ende om de sponsorovereenkomst tussen Branding Agency KMPN en het RBC Netwerk te vereeuwigen met een foto op de middenstip.
Danny Windsant: "Ik kijk er naar uit om RBC en de leden van het netwerk verder te helpen met de skills en kennis van mijn bureau op het gebied van storytelling en branding. En proost graag met jullie om het eerstvolgende doelpunt en promotie te vieren."
KMPN Branding Agency - Jouw kompaan in digitale communicatie
MERKVERHALEN VERTELLEN
BELEVENISSEN CREËREN
SAMEN DOELEN BEREIKEN
Merkidentiteiten en communicatieboodschappen omgieten tot een unieke (digitale) belevenis. Zij zorgen ervoor dat jouw merk op authentieke, consistente en onderscheidende wijze communiceert. Rechtstreeks vanuit haar bestaansrecht.
Merken hebben een verhaal dat verteld moet worden. Dit verhaal bevat overtuigingen, kernwaarden en associaties die voelbaar gemaakt dienen te worden in iedere interactie tussen de doelgroep en het merk. Door voortdurend op zoek te gaan naar de diepgewortelde emoties en verhalen van onze opdrachtgevers, weten zij als geen ander een merkverhaal, identiteit of communicatieboodschap tot in het hart van de ontvanger te brengen.
Bij KMPN Branding Agency waarderen ze niets meer dan het opbouwen van een hoogwaardige vertrouwensrelatie met jouw organisatie. Ze zetten hun kennis en skills in om communicatie-uitingen en platforms te creëren die jouw merk versterken. Ze voelen het als hun verantwoordelijkheid om gezamenlijke doelstellingen te behalen en gaan voor elkaar door het vuur. Precies zoals je van je kompanen mag verwachten.
Bekijk hun werkwijze, cases en verhaal op www.kmpn.online
BRANDING | STORYTELLING | WEBSITES | CONTENT CREATIE | MERKBEGELEIDING
#rbc #rbcnetwerk #samenhogerop #clubmetambitie #opnaarde200